Peugeot 207 Super 2000
K!$y@näk 2007.01.03. 22:25
A Genfi Autószalonon tavaly márciusban bemutatkozott Peugeot 207 R CUP a leendő 207 Super 2000 versenyautó előfutára volt. A Peugeot Sport műhelyében megszületett lejújabb oroszlán az eredeti ütemezésnek megfelelően folytatja útját murván és aszfalton egyaránt.
A 207 Super 2000 az előzetes terveknek megfelelően tavaly május 16-án látta meg a napvilágot a franciaországi Vélizy-ben. A vadmacska tesztelése azonmód megkezdődött, mégpedig kétfajta burkolaton: murván, majd aszfalton. Bryan Bouffier, Sebastian Lindholm és Gilles Panizzi egymásnak adják a stafétabotot a fejlesztés során. A Peugeot 207 Super 2000 elsősorban a Peugeot Sport ügyfelei, valamint az egyes nemzetközi leányvállalatok részére készül, hogy nemzeti bajnokságokon vegyen majd részt.
PEUGEOT 207 SUPER 2000 MŰSZAKI ADATOK
MOTOR Típus: EW 10J4S Elhelyezkedés: Elöl, keresztben Hengerűrtartalom: 1998 cm3 Hengerek száma: 4 Teljesítmény (LE.DIN): 280 Nyomaték (m N): 250 Maximális fordulatszám: 8500 Befecskendezés: Magnetti Marelli Adagolás: Központi pillangószelep Szelepek száma: 16 ERŐÁTVITEL Mód: Négykerékhajtás Tengelykapcsoló: Kéttárcsás Sebességváltó: 6 fokozatú, szekvenciális Differenciálmű: 3 önzáró differenciálmű ALVÁZ Felépítés és anyagok: Váz + csöves biztonsági borulókeret Első felfüggesztés: Pseudo Mc Pherson Peugeot Lengéscsillapítók Hátsó felfüggesztés: Pseudo Mc Pherson Peugeot Lengéscsillapítók FÉKEK/KORMÁNYMŰ Első fék: Brembo 4 dugattyús Átmérő: 300 (murva) vagy 355 (aszfalt) Hátsó fék: Brembo 4 dugattyús Átmérő: 300 (föld és aszfalt) Kormányzás: Közvetlen, hidraulikus rásegítésű Aszfaltkerekek: 18 colos Murvás-kerekek: 15 colos MÉRETEK Hosszúság: 4,03 m Szélesség: 1,80 m Tengelytáv: 2,56 m Legkisebb tömeg: 1100 kg aszfalt / 1150 kg földút Üzemanyagtartály térfogata: 80 liter
|